Wadel Publishing følger alle retningslinjer for tryggere internetthandel, og hos oss gjelder angrerettsloven og kjøpsloven.
Angrerett
Du har 14 dagers angrerett når varen er mottatt, og et angrerettsskjema medfølger pakken. Skjemaet kan også lastes ned her: angrerettsskjema (https://www.cappelendamm.no/cappelendamm/kundeservice/article40943.ece/BINARY/AngrerettskjemaCapDamm.pdf). Bestillingen må returneres ubrukt, med faktura og i originalemballasjen. Du må selv dekke porto ved retur.
Vi gjør oppmerksom på at det er ingen angrerett/returrett på ebøker. Dersom det gjelder reklamasjon, ta kontakt med kundeservice så erstatter vi den defekte eboken.
Varene sendes i retur til:
Wadel Publishing
Bruksveien 60
1367 Snarøya
Merk pakken med «retur».
Konfliktløsing
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.