Retur og reklamasjon

Wadel Publishing følger alle retningslinjer for tryggere internetthandel, og hos oss gjelder angrerettsloven og kjøpsloven. 

Angrerett 

Du har 14 dagers angrerett når varen er mottatt, og et angrerettsskjema medfølger pakken. Skjemaet kan også lastes ned her: angrerettsskjema (https://www.cappelendamm.no/cappelendamm/kundeservice/article40943.ece/BINARY/AngrerettskjemaCapDamm.pdf). Bestillingen må returneres ubrukt, med faktura og i originalemballasjen. Du må selv dekke porto ved retur. 

Vi gjør oppmerksom på at det er ingen angrerett/returrett på ebøker. Dersom det gjelder reklamasjon, ta kontakt med kundeservice så erstatter vi den defekte eboken. 

Varene sendes i retur til:

Wadel Publishing
Bruksveien 60

1367 Snarøya

Merk pakken med «retur».

Konfliktløsing

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.